رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

پوشک گیری ناموفق

1393/2/30 23:48
نویسنده : مامان نرگس
831 بازدید
اشتراک گذاری

چندبار بردمت دستشویی تا بلکه  از پوشک خلاص شیم

از شنبه قبل تا این شنبه یعنی 8روز هم بطور جدی و مداوم بردمت دسشویی تا یاد بگیری تو خونه هم شورت اموزشی پات میکردم و هر 1/5ساعت میبردمت برای جیش بهتم میگفتم هروقت داشتی بهم بگو ولی هیچوقت نمیگفتی اگه خودم نمیبردمت شورتت رو خیس میکردی دوبار رو فرش  هم جیش کردی یکبارم که خیلی بد بود رو سرامیک دم اتق کردی و بد دوید رفتی رو رختخوابها منم تازه ملحفه هاشو شسته و اتو کرده بودم به همین دلیل شدیدا عصبانیم کردی وروجک

ولی با همه ی این اوصاف تو جیشت رو نمیگی حتی جایزه هم کارساز نیست ، در صورت موفقیت بابایی قول دوچرخه ، مادرجون امبولانس به درخواست خودت و اناجون ماشین ابی بزرگ اونم به درخواست خودت ولی پیروزی حاصل نشد که نشد

حالا دو روزه دوباره پوشک میشی چون منم خیلی کار دارم و گفتم تو هم چند روز استراحت کنی بلکه سر عقل بیای

پسندها (2)

نظرات (3)

مامی رادین
3 خرداد 93 11:09
سلام عزیزم رادین من 2-3ماه از گل پسر شما کوچیکتره منم دارم پوشک گیری رو شروع میکنم خیلی میترسم خدا به همه مون صبر و قدرت بده ایشالا چند روز دیگه شروع کن تا این سری موفق بشی انشالا شما موفق بشی منکه گذاشتم واسه یکی دو ماه دیگه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 خرداد 93 16:35
سلام عزیزم خوبید من داشتم پرسش پاسخها رو مرور می کردم برخوردم به یکی از پستهای شما که چند ماه پیش گذاشته بودید که رادین یبوست داره من خودم هم تو اون پست پاسخگو بودم می خواستم بپرسم خدا را شکر خوب شدن؟ مشکلشون چی بوده آخه یکی از دوستان من هم پسرش دچار مشکل یبوست شدید شده وهردکتری که بگید برده وهردارویی....... ولی فایده نداشته میشه راهنمایی کنیدخیلی پسرش زجر میکشه ممنون منتظرتون هستم عزیزم تو وبلاگ خودتون جواب دادم
مهسا خانوم
18 خرداد 93 20:48
سلام.منم یک خواهر زاده دارم..هرکار میکنیم نه پوشک رو ول میکنه نه پستونک.باید کمر بند همت رو ببندین.هر چند مثل خواهر زاده ی من بی فایدس وبلاگ قشنگی داری ممنون میشم لینک کنی من که دارم دوباره شروع میکنم انشالا شما هم موفق میشین ولی واقعا نمیدونم چرا این کوچولوها همکاری نمیکنن لینکتون کردم