رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

یک پسر اذیت کن

1392/5/11 23:08
نویسنده : مامان نرگس
703 بازدید
اشتراک گذاری

هیچوقت دوست نداشتم تو وبلاگت از بدی و نا خوشی و ساز ناکوک بودن بنویسم ولی چه کنم که زندگی همینه یعنی گاهی شادی و گاهی .....

ولی امروز دیگه اومدم شکایت کنم اذت اخه اینقدر داری اذیت میکنی که حد نداره نه حرف گوش میکنی نه غذا میخوری نه خوب میخوابی دیگه دارم دیوونه میشم یکسره چسبیدی به من و داری غر میزنی واقعا نمیدونم چی میگی

امیدوارم زودتر این اوضاع تموم شه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آزاده
11 مرداد 92 23:22
سلم نرگس جون خدا حفظش کنه براتون.منم امشب دقیقا حس شما را دارم از بس انگشت پسرم را از تو دهنش در اوردم که نخوره .اعصابم خرابه خرابه.به وبلاگ ما هم سر بزن خوشحال میشیم.




خدا به همموم صبر بده از نوع ایوبش


چشم حتما سر میزنم
mamane radin
17 مرداد 92 19:08
salam aziizam khealii tasadofiii ba weblogetoon ashna shodam chon esme pesare manam radineee vaghtii dashtam neveshtehatoono mikhondam didam cheghadr shabihe karaye pesare mane bad ke be sene radin joon negah kardam didam faghat 2 roz az pesare man bozorgtareee

ba eftekhar link shodid albatee baejazatoon



چقدر جالب . پس هم اسم و هم ماه و هم سال هستن این وروجک ها پس منم شما رو لینک میکنم شاید در اینده خودشونم از این اتفاق خوششون بیاد و بشن دوستای مجازی هم