رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

چشم انتظاری

1390/10/1 20:10
نویسنده : مامان نرگس
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم خبرداری دیگه چیزی به اومدنت نمونده؟ حتما خبر داری چون میدونم تو منتظرتر از    همه ای الهی قربونت برم که اینقدر جات تنگ شده که دیگه نمیتونی زیاد تکون بخوری و مامانی رو اذیت کنی امروز اول زمستونه و طبق گفته دکتر فقط پانزده روز مونده تا همدیگه رو ببینیم ولی من امیدوارم زودتر این اتفاق بیفته اما از طرفی هم نمیدونم که میتونم تحمل کنم که تو ازم جدا شی؟

اخه بهت عادت کردم به اینکه چسبیده باشی به من و لمست کنم ،لگدهات ،تکونهات همه چیزهاتو دوست دارم و بهشون عادت کردم

این روزا به هرکی میرسم بهم میگه اخی ..... کی راحت میشی؟    چند وقت دیگه مونده؟؟؟

ولی من نمیدونم به چه زبونی بهشون بگم بابا من به خدا راحتم این بچه ی منه  من هر لحظه با اون بودن رو دوست دارم  اخه این چه حرفیه که میزنین ولی چاره ای جز یه لبخند و گفتن تاریخ زایمان ندارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)