رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

تولد دوسالگی

1392/12/9 12:05
نویسنده : مامان نرگس
2,079 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من نفس من تولدت مبارک عزیزم الان یک ساعتی میشه که مهمونامون رفتن امسال نمیخواستم برات تولد بزرگ بگیرم اخه جامون تنگه ولی همه اینقدر دوست دارن که گفتن ما میام تولد رادین ما هم گفتیم قدمتون روی چشم خلاصه الکی الکی یه تولد دست جمعی برات گرفتیم الان خیلی خسته ام تو اولین فرصت عکسهاتو میزارم گلم

شما هم که کم اذیت نکردی یخورده هم سرماخورده شدی و هی نق میزدی ، میرفتی رو مبل و بادکنکهای رو دیوارو میکندی ولی بازم همه چی خوب بود و خوش گذشت خاله اکرم اینا بخاطر امتحان فاطمه نیومدن ولی گفتم اخر هفته حتما میان

یه عالمه دوست دارم نفس زندگی

کیک مامانپز

مارال و مهرداد - شما هم که هی دستت تو خامه ها بود . هی بابایی شمع کیکت رو روشن میکرد و تو فوت میکردی و همه برات دست میزدن

میز شام که ساندویچ الویه و کاناپ بود تو هم که دنبال غذاها بودی جیگر من

نصف بیشتر یه ساندویچ رو خوردی بسکه ساندویچ دوست داری با کلی دوز و کلک بقیه اش رو ازت گرفتم که هم دل درد نشی هم کیکت رو بیاریم

کادوها

کادوی مامان و بابا

اقاجون و اناجون زحمت کشیدن 100 تومن پول دادن . پدرجون و مادرجون لباس باب اسفنجی و ماشین

کادوی عمه سمیه بلوز شلوار خونگی

دایی و زندایی برات کلبه هوش اوردن تو هم کلی باهاش بازی کردی ولی فرداش که من کلاس بودم و تو پیش بابایی رفته بودی روش وایستادی و شکستیش حتی نشد یه عکس خوب بندازیم

عمو محسن و زن عمو شلوار بیرونی

جای عمو مسعئد خیلی خالی بود همچنین عمو هادی که رفته بود ماموریت و خاله اکرم که چون فاطمه امتحان داشت نیومدن و میخوان فردا بیان

قربونت برم امیدوارم همیشه سالم باشی و به ارزوهای قشنگ و خوبت برسی

اینم تولدی که خاله اکرم اینا اومدن و مامانی دوباره کیک پخت

اینم مراسم شمع فوت کنی

اینم کتی که خاله اکرم برات بافته منم تنت کردم و تو هم گریه که میخوام برم بیرون

پسندها (1)

نظرات (3)

هستی
23 دی 92 11:27
تولدت مبارک ممنونم هستی جون که همیشه بهمون سر میزنی
فرزانه
25 دی 92 14:35
عزیزم انشالله تولد 100سالگیش مامان گلش هم خسته نباشه که سنگ تموم گذاشته کادوهای قشنگش هم مبارک
مامان یاسمن
25 دی 92 16:02
دستت درد نکنه مامان هنرمند باب اسفنجی هات توو حلقم... چه کادوهای خوبی گرفتی مبارکه رادین کوشولو