رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

هنوزم منتظریم

1390/10/8 20:31
نویسنده : مامان نرگس
411 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نازم ما همچنان منتظر ورود شماییم مادرجون که هر روز زنگ میزنه و میگه چه خبر؟ و من هر روز  میگم هیچی خبری نیست!!!!!!!

میدونم که هنوز طبق تاریخ سونو یک هفته دیگه وقت داری ولی نمیدونم چرا همه منتظریم که زودتر بیای

من امیدوارم که تو شنبه بیای تا تاریخ تولدت بشه 10/10/90 و بابایی میگه یکشنبه بیای تا بشی محصول 1/1/2012 و مدل جدید باشی حالا تو چی میگی دیگه نمیدونیم باید ببینیم که زور کی بیشتره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عرشیا
8 دی 90 21:21
سلام امیدوارم که گل پسری سالم و سلامت به دنیا بیاد به وب پسر من هم سر بزن اگه مایلی به کد 112 رای بده خوشحال میشم به ما سر بزنی پیشاپیش تولد نی نی مبارک


ممنونم دوستم
زهرا(مامی دوقلوها)
10 دی 90 16:20
سلام خانمی .......چه انتظار زیبایی....تجربه جالبیه...ان شا... نینیتون صحیح و سالم توپولی باشه
http://www.dianavania.mihanblog.com/


ممنون دوست خوبم
آسموني ها
13 دی 90 12:47
سلام
اميدوارم هنوز زايمان نكرده باشي و بهتون بگم لطفا من و همسرم رو لحظه زايمانت دعا كن.

و ايشالله زايمان راحت و خوبي داشته باشي.

قدم نو رسيده (يا هنوز نرسيده) مبارك.



حتما براتون دعا میکنم و امیدوارم شما هم این لحظات خوب رو تجربه کنید