رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

دل دردهای شبانه و قولنج

1390/12/22 21:11
نویسنده : مامان نرگس
543 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامانی فدای تو بشه که دل دردهای زیادت امان خودت و ما رو برده شبها تا ساعت ١٢ میشه شروع میشه و سه چار ساعت ادامه داره و توی همه  این ساعتها داری داد میزنی مامان

اخر دیدیم درست نشدی بردیمت دکتر و تشخیص داد که دچار قولنج معده شدی و بهت دارو دادگریه هات کمتر شده ولی هنوز خیلی خوب نشدی و گریه میکنی البته متوجه شدم که گریه های شما جنبه ارثی از طرف باباجونی هم هست

امیدوارم که هرچه زودتر خوب خوب بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عبدعاصی
24 اسفند 90 16:58
سلام مامان نرگس...
پسرت اکثر شبا دل درد میشه؟
خوردن بعضی چیزا برای مامان شیرده باعث دلدرد کوچولوها میشه... موارد مختلف رو امتحان کن.
برای پسر من کدو، ماکارونی، لازانیا، ضرر میکرد ولی همچنان دل دردهای شبانه رو داشتیم تا اینکه تو یکی از سایت ها خوندم که شیر و لبنیات برای بعضی از بچه ها، بخاطر وجود لاکتوز، دل درد ایجاد میکنه. از وقتی شیر رو از رژیم روزانم حذف کردم، دل دردهاش خوب شد و از 3-4 ماهگی دیگه کمتر دل درد داشتیم.
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم. میدونم گریه بچه ای که دل درد داره چقدر سختهههه....
روی پسر گلت رو ببوس
انشاالله صدو20 سال زیر سایه مامان و باباش، سالم و صالح زندگی کنه...
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج


مرسی عزیزم من خودم خیلی غذام رو رعایت میکنم ولی مثل اینکه قولنج ربطی به این چیزها نداره خدا رو شکر الان خیلی بهتر شده و کمتر دل درد میگیره از راهنماییتون ممنون