رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اماده سازی تولد

1391/11/8 12:16
نویسنده : مامان نرگس
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

من خوبم امیدوارم شما هم خوب باشین روز جمعه یه چند قدم راه رفتم و کلی مامان و بابام رو ذوق زده کردم میخواستم بهشون بگم که میتونم راه برم نگران نباشین ولی بعدش دوباره نشستم  قدمی برنداشتم خب حتما لازم نیست دیگه غصه نخورین مامان و بابا

ببخشید دیر به دیر میایم ها اخه مامانم میخواد سه شنبه واسم تولد بگیره و داره یه عالمه چیزای خوشگل درست میکنه منم که نمیزارم به همه کاراش برسه هی اذیتش میکنم

niniweblog.com

مثلا دیروز چسب مایع رو برداشتم و بردم دهنم و با دندونم سوراخش کردم

از مامان جونم قول گرفتم که زود زود بعد تولد عکسام رو بذاره تو وبلاگم

راستی تولدم انگری بردیه منتظر عکسام باشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
12 بهمن 91 14:48
دوست من همین قالب رو نی نی وبلاگ اضافه کرده میتونید از خود نی نی وبلاگ بردارین آمار هم داره