رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

چهارده ماهگی

1391/11/23 9:59
نویسنده : مامان نرگس
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

خبر خبر خبر

امروز من وارد چهاردهمین ماه زندگیم شدم هورااااااااااا

 

 

چقدر خوبه بزرگ و بزرگتر شدن انگار همین دیروز پریروز بود که اومدم به این دنیا و همه برام غریبه بودن و از همه میترسیدم ولی الان میبینم که همه دوسم دارن و به من محبت میکنن حتی ادمای توی خیابون که نه من میشناسمشون و نه مامانم ولی بازم از کنارم که رد میشن بهم لبخند میزنن مرسی خدا جونم از این همه مهربونیت

من عاقلم شدم حرفای مامان و بابام رو خوب متوجه میشم اسم همه اسباب بازی هام رو میدونم مثلا مامانم میگه برو مکعبت رو بیار براش میارم یا میگهه مامانی کنترل رو بهم میدی؟ من زود دور و برم رو نگاه میکنم و میرم براش میارم

ولی هنوز نمیزارم مامانم شبا بخوابه و کلی اذیتش میکنم هی بیدار میشم و نق نق میکنم ولی خوب چیکار کنم دست خودم نیست مامانی ولی سعی میکنم که بهتر بخوابم !!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رضوان مامان رادین
23 بهمن 91 10:19
14 ماهگیت مبارک غرشته کوچو لووووووووووووووووو


ممنونم