رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

دستورات اقا رادین

1392/10/7 10:22
نویسنده : مامان نرگس
704 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که پسر من صاحب نظر شده  و خود کفا ، میخوایم از خونه بریم بیرون ایشون باید در و باز کنن ، در ببندن، میخوایم شبا بریم مسواک بزنیم اقا رادین باید چراغ دستشویی رو روشن کنه ، محافظ سر مسواکش رو باز کنه، شیر اب و باز کنه و در اخرم ببنده خودش باید حوله اش رو برداره و خودشم باید صورتش رو خشک کنه اگه تو هر کدومم من بهت کمک کنم میگی :مامان نه من

امروز صبح هم دارم لباس تنت میکنم که بری مهد دوتاشلوارت و اوردم پات کنم دیدم کثیفه رفتم اون یکی رو اوردم به من میگی :

ماما جوووو این نه . میخواستم همونجا درسته قورتت بدم اخه به تو چه پسرجان . تو هنوز درست حسابی حرف نمیزنی چجوری جمله میگی فرشته من

اینقدر قشنگ میگی بابای من

پدرجون هم بهت یاد داده میگی ( ازیل مه) به زبان ترکی یعنی ناز نکن تو هم اینقدر قشنگ میگی که حد نداره تا هر کی ازت میپرسه پدرجون بهت چی گفت میگی اجیل مه ، گاهی هم مهچین بجا و به موقع ازش استفاده میکنه که ادم کیف میکنه

نمیدونم چرا پدرجون و اقا بابا صدا میکنی اخه پدرجون کجا و اقابابا کجا جیگر من

دوباره از دیروز یکم داری فش فش میکنی امیدوارم سرما نخوری  دوباره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)