رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

باز هم انتظار

1390/10/19 12:24
نویسنده : مامان نرگس
624 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی نمیدونم توی چه وضعیتی هستی؟

دیروز رفتیم تست حرکت جنین و خوب بودی ولی من نگرانم میترسم اصرارم برای زایمان طبیعی به ضرر هردومون بخصوص تو باشه امروز 19 دی و تو 9 ماهت پرشده و 5 روزم ازش گذشته ولی من هیچ درد و نشونه ای از زایمان ندارم اینقدر هم که

تمرکزم روی طبیعی بود و به سزارین فکر نمیکردم الان ترسم از سزارین بیشتره وقتی بهش فکر میکنم کلی گریه میکنم موندم سر دوراهی که به انتظارم ادامه بدم یا برم برای سزارین

دیروز دکتر گفت میتونیم دو روز دیگه به نی نی وقت بدیم و فردا مهلتش تموم میشه نمیدونم شاید تونستم با خودم کنار بیام و فردا برم واسه عمل

پسر گلم یه همتی کن تا به طور طبیعی بیای من برای همه اصرارم برای اینه که میخوام لحظه قشنگه به دنیا اومدنت رو ببینم و اولین کسی باشم که تو رو تو بغل میگیره

همچنین سلامتی و هوش بچه های طبیعی بیشتره گاهی هم فکر میکنم شاید صلاحم به سزارین باشه شاید توانایی زایمان رو نداشته باشم و ......

نمیدونم خدا به همه کمک کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفیسه
19 دی 90 13:37
سلام عزیزم.نگرانیت واسه زایمان رو خوندمم.منم خیلی دوست داشتم طبیعی زایمان کنم.خیلی سخته روزای آخری.درکت می کنم.منم وقتی کاملا چهل هفته شد دردم گرفت.اونم به لطف پیاده روی چند ساعته تقریبا بی وقفه با همسری.اگه تا قبل زایمانت اینجا رو خوندی حتما این کار رو بکن.بینش استرحت کم کن و گر نه فک نکنم فایده داشته باشه.من که همون شب دردم گرفت.امیدوارم زودتر نی نیت بیاد بیرون.

مرسی از راهنماییت عزیزم باشه سعی میکنم بیشتر پیاده روی کنم