رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

ورود فرشته

1390/10/22 14:23
نویسنده : مامان نرگس
746 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی داره میره بیمارستان

 امروز رفتم دکتر و گفت دیگه صلاح نیست که بیشتر از این صبر کنیم و باید بری بیمارستان یا سزارین کنی یا امپول بزنی که شاید دردت شروع بشه ولی هیچ نشونی از زایمان طبیعی نداری کم تو دو راهی بودم.....

ولی دیگه قراره برم برای سزارین و اصلا روحیه ام خوب نیست

ولی از طرفی هم خوشحالم که انتظار تموم میشه و تو فرشته کوچولو رو میبینم

دارم خودمو راضی میکنم که حتما صلاح نبوده و بهتره که اینطوری دنیا بیای بابایی هم برامون  کلی دعا خونده و داره دلداریم میده

سه ساعت دیگه میرم بیمارستان و احتمالا ساعت 7 یا 8 شما دنیا اومدی هیچ تصوری نمیتونم بکنم که چه شکلی هستی فقط دعا میکنم که سالم و سلامت باشی

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گروه ترمه
4 بهمن 90 1:51
گروه ترمه فعالیت هنری خود را در زمینه هنرهای تزیینی و بافت آغاز نمود. کلیه کارهای موجود در این وبلاگ کار دست بوده و در صورت سفارش به رنگ دلخواه شما تهیه میگردد. تزیینات شامل انواع بافت ( شال و کلاه، تل های فانتزی، اشارپ، ساق و ...) تم های تولد گیفتهای زیبا برای جشنها کارت پستال و ... http://termehandcraft.blogfa.com/
مامان آینده
8 بهمن 90 16:27
سلام . قدم نو رسیده مبارک ما منتظر عکس ناز نی نی شما هستیم ... راستی وضع حمل راحت بود ...؟


ممنونم عزیزم
حتما عکس پسرم رو میزارم
زایمانم بد نبود ولی به خاطر اضطرابی که داشتم موقع به هوش اومدن مشکل تنگی نفس داشتم