رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

اولین تصویر

1390/7/7 1:48
نویسنده : مامان نرگس
431 بازدید
اشتراک گذاری

سونوگرافی اول

مامانی گلم، نمیدونی روزی که قرار بود برم سونوگرافی واسه اولین بار ، چه حسی داشتم هرچند که مطب خیلی شلوغ بود و کلی خسته شدم تازه اقای دکتر هم چندان خوش اخلاق نبود و هیچ توضیحی هم نداد اخرم یه عکس سیاه داد دستم و گفت اینم عکس بچه ات !!!!!!

اخه این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی خیلی جالب بود چون اولین تصویری بود که از تو گل خوشگلم داشتم .همه چی طبق نظر دکتر خوب بود و این یعنی تو  توی وضعیت خوبی داشتی به سر میبردی نمیدونی چه حس فوق العاده ای بود وقتی صدای قلبت رو با دستگاه شنیدم اینقدر تند میزد . کلی خنده ام گرفته بود و ذوق زده بودم تازه برای بار دوم که دکتر رفتم صدای قلبت رو با گوشی موبایلم ضبط کردم همیشه نگهش میدارم و وقتی به دنیا اومدی واست میذارم تا بشنوی

اینم عکس سونوگرافی دومه توی هفته 23

الهی قربونت برم که بازم هیچی ازت معلوم نیست

این بار رفتم یه سونوگرافی دیگه اینجا خیلی بهتر بود وقتی از دکتر پرسیدم راجع به جنسیتت بیچاره کلافه شد و گفت اینقدر داره تکون میخوره که نمیشه چیزی دید(خوشگل من تو چقدر شیطونی؟)

بعدشم گفت که پاهات کیپه همه و نمیشه دید(قربون حجب و حیات بشم من) کلی منو این پهلو اون پهلو کرد و اخر با کلی ذوق انگار که اتم شکافته گفت که پسره

گلم  یه ده روزی نمیتونم بیام برات بنویسم ،گفتم که میخوایم با بابایی بریم دبی واسه گل پسری خرید کنیم و دست پر برگردیم عکس همه خریدهاتو میذارم فقط دعا کن حالم خوب باشه و بتونم خریدهای خوبی برات بکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)