رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

تو شبیه کی میشی؟

1390/7/6 14:45
نویسنده : مامان نرگس
390 بازدید
اشتراک گذاری

تو زیباترینی

واقعا میگم که برای من و باباحسین هیچ فرقی نداشت که تو دختر باشی یا پسر سفید باشی یا سیاه  نه اینکه برامون مهم نباشی نه! از نظر ما تو بهترین و زیبا ترین هستی از طرف خدایی که خودش اوج زیباییه  شاید خونواده هامون براشون جنسیت تو مهمتر بود اخه سمت من که هر پنج تا نوه مادرجون دخترن و یه جورایی بامزه بود که هیچ نوه پسری نداریم  دایی محسن هم شدیدا دنبال پسر بود سمت بابایی هم که گفتم تو نوه اولی هستی شاید براشون فرقی نمیکرد که دختر باشی یا پسر هرچند وقتی فهمیدن پسری کلی خوشحال شدن ناگفته نماند که همه میخواستن اول سالم باشی و صالح

بعد از معلوم شدن جنسیتت موضوع بعدی چهره ات بود که شبیه کی میشی من ، باباحسین،یا....

ولی به هرحال تو بچه ی ما هستی و شبیه خودمون میشی دیگه حالا میخوام یه عکس از بابایی بذارم و یه عکس از خودم  تا ببینیم تو چه شکلی میشی

این باباییه میبینی چه تپل و بامزه است ماشاالله

اینم منم خوب منم خوشگلم هزار ماشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)