رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

بازم فضولی نه!!! کنجکاوی

1391/12/2 11:03
نویسنده : مامان نرگس
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی بزرگتر میشم فضولی هام هم بیشتر میشه و مامانم رو بیشتر کلافه میکنم میگید نه!!!!

چی؟؟؟

میگین من پسر خوبی هستم؟؟؟

باشه حق با شماست ولی این عکسارو ببینین اینا فقط لحظه های شکار شده است یه عالمه دیگه هست که دوربین دم دست مامانم نبوده که عکس بگیره

 

اینجا شدم مهندس کامپیوتر تا مامانم میره یه سر به غذاش بزنه من به کارهای رایانه ایش رسیدگی میکنم

اینجا هم گویا یه مشکلی پیش اومده و باید دقیق بررسی کنم!!!!!

ببینم مامانم چقدر پول داره؟؟؟ خب لباس عید میخوام دیگه

اااااااا  اینم که عکس من و بابامه تو کیف پول مامانی

گاهی هم بچه ی خوبی میشم و با اسباب بازی های خودم بازی میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی
2 اسفند 91 14:35
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خیلی نازهبیابغل خاله


چشم خاله الان میام
yaasii
10 اسفند 91 15:23
ماشالله خداحفظش کنه نرگس جون...جیگر شده


مرسی نوشین جون یاسی رو ببوس