رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

دیگه دارم پسر خوبی میشم

1391/12/18 14:12
نویسنده : مامان نرگس
908 بازدید
اشتراک گذاری

من بازم اومدم دیگه عید نزدیکه و منم سرم شلوغه

niniweblog.com

مامانم داره شیرینی درست میکنه خونه تکونی میکنه

niniweblog.com

منم دارم سعی میکنم پسر خوب بشم یه اقداماتی هم کردم چند شبه خودم دارم میخوابم بدون دخالت می می مامانم !!!!

البته شب اول کلی گریه و نق و نوق  کردم هی میرفتم سراغ مامانم و می می میخواستم ولی مامان و بابام مصمم بودن که من این عادتم رو ترک کنم منم که دیدم چاره ای ندارم خودم خوابیدم ظهرها هم میرم پیش مامی دراز میکشم تا خوابم میبره اینجوری همه خوشحال تریم بخصوص مامانم

راستی یه مدته که دارم با باباییم میرم حموم به صورت کاملا مردونه

niniweblog.com

راه رفتنم هم تقویت شده کمتر زمین میخورم و با کفش هم خوب راه میرم میخوام دید و بازدید عید رو خودم با پاهای خودم برم مامانم هم کلی نگرانه که چجوری با من میخواد بره عید دیدنی و فکر میکنه من هی شلوغ کنم که باید یه راهی هم برای این موضوع بیابم که اعتماد مامانم رو جلب کنم !!!!

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yaasii
19 اسفند 91 15:55
به به آقا شده دیگه رادین...
افرین به این همتت نرگس جون شیرینی هم میپزی...
ایشالله عید هم یه جوری میگذرونیم هممون مثل همیم....


اره میگذره ولی خدا کنه اجیل و شیرینی و کریستالهای مردم سالم بمونه