رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

من پانزده ماهه شدم

1391/12/23 10:51
نویسنده : مامان نرگس
811 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 22 اسفنده

من امروز 15 ماهه شدم بازم بزرگ شدم

چی بگم از کارهای جدیدم ؟

هرچند خیلی نیست ولی باید بگم که حسابی جیغ جیغو شدم خب چیکار کنم نمیتونم حرف بزنم دیگه

یه عالمه هم به مامانم وابسته ام حتی نمیزارم بره اشپزخونه اگرم بره زود میرم و میچسبم بهش.

دوس دارم غذام رو خودم بخورم و لیوان اب رو خودم دستم بگیرم ولی مامانم همیشه نمیزاره گاهی برام غذاهای انگشتی میاره ولی گاهی هم نمیزاره و من کلی غصه میخورم لیوان اب هم که یع داستان دیگه است چون همش اب تو لیوان رو بیرون میریزم و هیچی تو دهنم نمیره گاهی هم لیوان رو میکوبم اینور و اونور هر وقتم غذا انگشتی میخورم یه عالمه هم به مامان و بابام میدم میرم خودم میزارم دهنشون

اینکه دیگه خودم میخوابم رو هم که گفته بودم

 

راستی امروز تولد عمه سمیه هم هست میخوایم بریم خونشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل
25 اسفند 91 0:35
مرتب می ام و می خونمت حتی اگر کامنت نذارم . این گل پسر نانازو ببوس از طرفم


سپاسگزارم دوست خوبم


عسل
27 اسفند 91 18:54
سال نو پیشاپیش مبارک
سال بسیار خوبی را براتون ارزو می کنم


ممنون سال نوی شما هم مبارک