رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

نوروز 1392

1392/1/2 1:36
نویسنده : مامان نرگس
829 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 سال نو مبارک

امسال دومین سالی بود که من پیش مامان و بابام بودم پارسال که خیلی کوشولو بودم  چیز زیادی از سال نو و این حرفا نمیدونستم امسال هم هر چند بزرگتر شدم ولی مثل اینکه بازم خیلی کاری با نوروز و این حرفا ندارم اخه دو سه دقیقه مونده به سال تحویل داشتم با کفگیر ملاقه های اشپزخونه بازی میکردم

یه سری سوال هم ذهنم رو مشغول کرده نمیدونم شما میتونین کمکم کنین یا نه؟

لطفا برین ادامه مطلب

یکی اینکه چی شده یه دفعه ای اینقدر مهمونی میریم و مهمون میاد برامون؟؟؟؟

چرا وقتی خونه یکی میریم به من پول میدن و چرا بابام پولها رو ازم میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته نمیگیره برای خودش ها میزاره تو حسابم!!!!!

دیگه نمیگم چقدر تو حسابم پول دارم که از نظر امنیتی درست نیست!!!!

به هرحال گویا سال نو شده و همه ی این دید و بازدیدها جهت تبریک سال نو هستش

امیدوارم همه به ارزوهای خوبشون برسن و سال خوب و پر برکت و پر از ارامشی برای همه باشه

مامانم هم امسال سر سفره  دم سال تحویل یه چیزی از خدا خواسته بماند که چیه ولی اگه صلاحه بهش برسه

دوستون دارم

خداحافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بنده ي خدا
3 فروردین 92 5:04
به بسر نازتون بكيد خيلي خشبخت جون بدر و مادري مثل شما دارة بهترينهارو براش ارزو دارم
mami2gool
3 فروردین 92 13:08
سلام نرگس جان سال نوتون مبارک انشاالله سال پر خیر و برکتی واسه خودت و آقا رادین و همسرتون باشه و هر جا که باشید در کنار هم خوشبختی و آرامش همیشه باهاتون باشه
mami2gool
3 فروردین 92 13:12
راستی نرگس جان یه سوال؟؟؟؟
من هر موقع میام تو وبلاگ رادین چیزی غیر از عنوان مطلبت نمی بینم مثلا الان فقط اون بالا نوروز92 نشون میده و خود مطلبت فقط چند خط مثل خط میخی
نمیدونم اشکال از منه


سال نوی شما هم مبارک نمیدونم عزیزم ولی فکر کنم مشکل از شما باشه چون کسی تا حالا چیزی نگفته