رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

لیوان نی دار

1392/3/12 12:44
نویسنده : مامان نرگس
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

بازم دارم خودم مینویسم قرار شده گاهی من بنویسم و گاهی مامانم

من دیشب یه کشف جدید کردم . هورا به من

دیشب یاد گرفتم با لیوان نی دارم اب بخورم چند روز پیش بابام برام یه لیوان نی دار خوشگل خرید اما من بلد نبودم باهاش اب بخورم اخه توش فوت میکردم و اب تو لیوان قل قل میکرد ولی دیشب بطور اتفاقی یاد گرفتم که چجوری اب بخورم این موفقیت رو به خودم تبریک میگم

راستی من عاشق شدم

نه فکرهای بد نکنین !!!!  هنوز اون موضوع ها برام زوده

من عاشق ماشین های بزرگ شدم وقتی تو خیابون اتوبوس و مینی بوس  و کامیون میبینم کلی سر و صدا راه میندازم

جمعه شب رفتیم یه پارک خوب و بزرگ دو سه تا دریاچه داشت و هوا حسابی خوب بود

برین عکسم رو ببینین لطفا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شیلا
12 خرداد 92 18:35
عزیزمممم خیلی خیلی پسر نازی داری


خیلی خیلی ممنونم