رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

دوربین تکونی

1392/3/16 20:15
نویسنده : مامان نرگس
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

اینا یه سری عکسه که از اعماق دوربینمون در اومده خوشحال میشم ببینین

این جلیقه رو عمه مهربون مامانم بافته برای دندون در اوردنم

منم دیگه شاد و خندان

رفتم حموم 

 اینجا هم از حموم در اومدم و دارم خوش میشم

لوسیون بزنم

ساعاتی قبل از سال تحویل 1392 منم اقا و تر تمییز منتظرم

بناب نزدیک سرزمین پدری تو رستورانیم و جاتون خالی کباب بناب خوردم با نوشابه شیشه ای!!!!

سفر نوروزی به اربیل - کردستان عراق - مجیدی مول

منو با موهای ژل زده!!!!!!!!!

اتاق بازی رستوران ابوشهاب اونم دوستم

نمای دیگه ای از فضای بازی

من و مامانم تو پارک مناره  -  اربیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ارشیا
16 خرداد 92 22:58
در مورد یبوست پسرت اگر تا دوسالگی کاری نکنی تا آخر عمر براش ماندگار میشه و بواسیرو فتق و سوء هاضمه از کوچکترین پیامدهاشه . سعی کن اگر تونستی نی نی گپ بیا یه سری سئوالاتمو در موردش جواب بده بلکه بتونم کمکی بکنم .




بخدا روزی نیست که فکری براش نکرده باشم هرکی هر روشی رو گفته امتحان کردم ولی بی فایده بوده
من براتون درخواست دوستی فرستادم هر موقع شما بگین میام برای جواب دادن

ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
17 خرداد 92 13:51
وای چه عکسهای خوشگلی وچه رادین نازی
دوست دارم رادین جون


مرسی
ارلا
17 خرداد 92 18:12
سلام دوست عزیز وب جالبی داری خوشحال میشم به وب منم سری بزنید من منتظرتم


ممنون گلم
چشم سر میزنم
مریم--------❤
19 خرداد 92 23:28
سلام عزیزم بالاخره که رفتین اربیلخوش اومدین