رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

روزانه ها

1392/4/11 11:27
نویسنده : مامان نرگس
675 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل من ما از ارومیه برگشتیم هر مرکز بهداشتی که رفتیم واکسنت  رو نزدن و گفتن زودتر نمیشه زد دکترم بردیمت یکیشون که نتونست تشخیص بده یبوست تو علتش چیه و صادقانه بهمون گفت بهتره با یه دکتر دیگه مشورت کنین از یه طرف خدا عمرش بده که دارو درمون الکی نداد از  طرفی هم ما کلی نشسته بودیم تو انتظار اخه نوبت قبلی هم نداشتیم یه دکتر دیگه هم که دوستای مامی سایتی معرفی کرده بودن هم رفتیم که یه دکتر پیری بود خوشحال شدم که شاید تجربه ی اون بتونه کارساز باشه ولی اونم چیزی از علت نگفتو فقط شربت لاکسی ژل داد که فعلا بد نبوده راستی هر دو دکتر هم گفتن که اگه واکسنت رو دیرتر بزنیم خیلی بهتره تا زودتر بزنیم بابایی هم وقتی رسیدیم اینجا رفت یه کلینیک ایرانی و با کمک اونا تونستیم جایی رو پیدا کنیم که واکسنت رو همین جا بزنیم

ماشین بابایی رو هم نفروختیم اخه ارزون میخواستن و ما هم قبول نکردیم حیف بود اخه با پولش اینجا نمیتونستیم ماشین خوبی بخریم

خلاصه که این نتیجه سفر دو روزمون بود راستی شما واسه من بزرگ شدی ، ساعت خوابت کم شده!!!!

ساعت 9 صبح با ما بیدار میشی بعد ساعت 3 دوباره با ما میخوابی شب 12 میخوابی اخه مگه تو بچه نیستی؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیررضا
16 تیر 92 14:48
سلام مامان نرگس عزیز خوبین؟ببخشید شوهرمن میخواد بیاد اربیل کارکنه. اخه از کار بیکارشکردن.ماهم بهسرمون زد بریم خارج ازکشور البته شوهرمبره کار کنه.میشه منو راهنماییکنید ممنون میشم ازتون.حقوق کارگریش چنده به پول ایران؟


سلام عزیزم امیدوارم هر چی به صلاحتونه همون پیش بیاد راستش من اطلاع خیلی زیادی از وضعیت کارگری ندارم ولی شوهرم دوتا کارگر بنگلادشی داره که بهشون ماهی 500 دلار +جای خواب که البته تو مغازه است + پول ناهار روزانه رو میدهاینم بگم که اونا کارگر صفر هستن ولی شنیدم به کسایی که کار فنی بلد باشن یا کارهای ساختمونی حدودا روزی 100 تومن میدن بازم اگه سوالی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم
مامان امیررضا
18 تیر 92 22:56
نرگس جون ببخشید که مزاحمتون میشم. کارگر ساختمون و استاد بنا کاشیکار چقد در امدداره.؟چقد باید اشنایی به زبان داشته باشیم؟ شوهر من اصلا کردی بلد نیست. ببخشید .


گفتم من دقیق نمیدونم اطلاعاتم در همون حدی بود که گفتم ولی اشنایی نداشتن با زبان رو میشه کاریش کرد چون کردها معمولا فارسی بلدن و زبون کردی و فارسی هم بهم نزدیکه فکر نکنم زبان مشکلی ایجاد کنه ما هم کرد نیستیم و کردی هم بلد نیستیم ولی بهترین کار اینه که شوهرتون بیاد و اینجا رو از نزدیک ببینه