رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

رادین گل پسر مامان و بابا

پسر کمک کننده ی من

1392/4/18 13:30
نویسنده : مامان نرگس
763 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم بزرگ شده یه عالمه نه تنها خودش بلکه کاراشم بزرگتر و عاقلانه تر شده

میخواستم بذارم همه رو تو ماهگرده 18 ماهگیت بگم ولی هم طاقت نیاوردم هم اونقدر زیاد شده که میترسم یادم بره

مثلا پسر من هر جا اشغال میبینه حتی یه تیکه نخ میبره میندازه سطل اشغال کلی هم بهم کمک میکنه وقتی میخوایم زمین غذا بخوریم قاشق و چنگالا رو میبره بشقاب میبره و هر چیزی که تو دستای کوچولوش جا بشه

صبح ها که از خواب پا میشه شیشه شیری که دم صبح خورده رو میبره پرت میکنه تو ظرفشویی و میاد برا خودش دست میزنه

هر چیزی که میخوره و تموم میشه دستش رو میاره جلوی من که تمییز کنم حتی اگه کثیف نشده باشهخنده

داره بزور و بلا ماما و بابا میگه اونم هر وقت دلش بخواد

بازم هستا دیگه تو ادامه مطلب مینویسم

 

 

جونم برات بگه که جمعه بابایی استخر اب رو برات باد کرد و شما رفتی اب بازی کلی کیف کردی

niniweblog.com

منم که هفته ی پیش خودم موهاتو کوتاه کردم اخه میری ارایشگاه کلی سر و صدا راه میندازی ما هم تصمیم گرفتیم یکبار در میون ببریمت و وسطاش خودم موهاتو کم کنم

دیگه الان یادم نمیاد چیزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yaasii
20 تیر 92 16:07
ماشالله به گل پسرت ...دیگه باید به مامانش کمک کنه...بوس به لپش


اره دیگه عزیزم منکه مثل شما دختر ندارم کمک دستم باشه به همین پسری باید قانع باشم